niedziela, 20 lutego 2011

Ziaja is Here - Part 1

Pewnie każda z Was zna nasze polskie dobro ZIAJA.
Ja uwielbiam tę markę, bardzo często używam ich produktów, dlaczego?
a.Są tanie
b.Są wydajne
c.Naprawdę działają

Postanowiłam podzielić ten wątek na części, gdyż zajęłoby mi to wieki, aby opisać wszystkie produkty, których używałam lub wciąż używam. Na początek więc opiszę dla Was serię SPA. Ta ta da ta....oto i ona:


Krem ochronnie aktywnie nawilżający - używam go głownie na dzień. Jest idealny pod makijaż, lekki, świeży, nadaje się do cery tłustej lub mieszanej. Cena: 8 zł
Krem ujędrniający przeciw zmarszczkom - używam go głównie na noc, jest dość tłusty i ciężko, więc niezbyt nadaje się na dzień lub pod make up, gdyż możecie czuć dyskomfort, lub nawet zacząć się świecić, a tego żadna z nas nie lubi, prawda? :-) Cena: 8zł

Ostatni produkt, którego używałam z serii SPA to mydło z algami pod prysznic. Wszystkie kremowe mydła pod prysznic z Ziajki są rewelacyjne, są mega wydajne i bardzo tanie. Pachną rewelacyjnie, ale o tych produktach już w innym wątku :-) Cena: od 8zł -10zł w zależności od drogerii.





 Kolejnym, a zarazem ostatnim produktem, który miałam przyjemność testować jest masło do ciała SPA. Lekkie, o cudownym zapachu. Nie powoduje, że nasza skóra się lepi, szybko się wchłania i oczywiście co najważniejsze super nawilża. Cena: 12,50zł



I to by było na tyle moje drogie. Mam zamiar przetestować jeszcze inne produkty z tejże serii,a mianowicie:
-peeling myjący z mikrogranulkami
-peeling gammage wygładzający
-płyn micelarny


Ja zakochałam się w Ziaji ♥  i Wy wszystkie także powinnyście spróbować tej marki. Powinnyśmy wspierać naszą polską gospodarkę, bo nie zawsze co zagraniczne to dobre. Dla mnie Ziaja, jeśli chodzi o pielęgnację ciało to numer 1 :-)      ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz