środa, 23 lutego 2011

Pantene Aqua Light

Dziś przychodzę do Was z krótką recenzją dla osób o cienkich i przetłuszczających się włosach- jak ja :-)

Przetestowałam w swoim życiu mnóstwo szamponów do takich włosów, jednakże żaden nie spełniał oczekiwać...teraz jestem w 90% zadowolona, zarówno z odżywki jak i szamponu.
Odżywka w mgiełce jest rewelacyjna, na mokre lub suche włosy, faktycznie nie obciąża i ślicznie pachnie (jak na dwufazową) :-)
natomiast sam szampon jest ok, tyle, ze rozczesywanie włosów po umyciu to katorga, włosy są dość szorstkie po nim, nie wiem czemu,ale gdy już się uporamy  z czesaniem, włosy są świetne, wydają się lekkie i są naprawdę puszyste :-)

Mam nadzieję, że produkty te posłużą mi na jakiś czas, bo niestety moje włosy strasznie szybko przyzwyczajają się do nowych produktów i po jakimś czasie używania , wydaje się jakby już na nie nie działały :-/

Moja Ocena: 5
Cena: odżywka 11zł szampon 14zł



Całuski :-* Bye

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz