wtorek, 22 lutego 2011

MAC World - Fake World :-( Uwaga na podróbki

Witajcie

Dziś chciałabym podzielić się z Wami wątkiem dotyczącym podróbek z MAC.
Niestety kiedyś sama padłam ofiarą kupna podróbki, na szczęście osoba, która mi ja sprzedała sama nie wiedziała, że to podróbka i odzyskałam pieniądze.

Więc dziś chciałabym na przykładzie Pudrów w kompakcie pokazać Wam jak odróżnić oryginał od podróbki.
Najpierw może opiszę na przykładzie zdjęć, a potem inne szczegóły, na które powinnyście zwracać uwagę kupując produkty MAC nie w salonach.

* Wielkość napisu i czcionki jest różna
*Naklejka na pudełku jest w innym miejscu niż powinna. W oryginale NC40 powinno być w innym miejscu, tam gdzie jest wieczko kartonu. Tutaj FAKE;
 W oryginale wygląda to tak:


*Kolor plastiku, z jakiego zrobiony jest kompakt jest w oryginalnym produkcie taki lekko matowy z lekkimi drobinkami, w podróbce jest tak gładki, że aż nienaturalny....nie będzie tego widać na foto, ale jak macie porównanie, jak ja, to od razu zobaczycie rażącą różnicę.
*Inaczej są usytuowane kody kreskowe(górne foto FAKE, dolne ORYGINAŁ)

*Blaszka, w której znajduje się kompakt nie jest idealnie dopasowana, blaszka odstaje i wygląda jakby była w innego pudru
*Puder MAC nie ma w ogóle zapachu, a podróbka śmierdzi jakimś wapnem lub talkiem, jak zwał tak zwał :-)
*Inaczej otwiera się kartonik i w oryginale nie ma białego paska jak sami widzicie (lewe zdjęcie FAKE, prawe ORYGINAŁ)

*no i moje drogie Cena, niska cena od razu rzuca się w oczy, choć ja zapłaciłam za podróbkę , prawie tyle samo co za oryginał, więc nie radziłabym się sugerować.

W dzisiejszych czasach (niestety) producenci podróbek nieźle się maskują i naprawdę ciężko jest czasem wywnioskować ze zdjęć,że to podróbka, ja się zorientowałam dopiero, gdy dostałam przesyłkę. Miałam to szczęście,że odzyskałam pieniądze, ale wiem, że nie zawsze tak bywa, więc bądźcie czujne i nie dajcie się zwieść. Tak jak już kiedyś wspominałam, lepiej czasami odłozyc, zaoszczędzić i kupić drożej,ale pewniej, niż potem żałować :-)

Daję Wam linki do fajnego filmiku o podróbkach z MAC

http://www.youtube.com/user/xbebe18#p/a/u/1/yOeKWjSdhzk
 http://www.youtube.com/user/xbebe18#p/a/u/0/R6INZEUMr10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz