niedziela, 20 lutego 2011

MAC World - My World :-)

Witam ponownie :-)
Pierwszy produkt jaki chciałam Wam polecić jest MAC Tinted Lip Conditioner SPF 15.
jest to balsam do ust z kolorem lub bezbarwny. Produkt ten jest godny polecenie dla osób, które na codzień nie lubią używać błyszczyków lub szminek, jak ja :-), gdyż są one za ciężkie. Balsam ten jest jak zwykła wazelina, ale dodatkowo nadaje ustom lekki kolor. Ja go osobiście uwielbiam :-) ! Od momentu kiedy go kupiłam nie używam nic innego, zwłaszcza, że posiada filtr SPF 15, a większość wazelin, niestety, do ust takiego filtru nie posiada. Gorąco polecam i zapraszam do salonów MAC lub na allegro również znajdziecie ten produkt. Ja jestem posiadaczką koloru  Pink Fish :-)
cena: 75zł.

 Dostępne odcienie:
Pink fish - very bright pink
Petting Pink - a natural pink
Popster - Lively Coral Pink
Fuschia Fix - Deep pink sheen (Permanent)
Soothing Beige - lekko beżowy kolor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz