niedziela, 16 października 2011

Deborah Lippmann

Witajcie,
Ponieważ mamy już jesień, a wielkimi krokami zbliża się zima i nasz ukochany karnawał.
Postanowiłam zaprezentować Wam wyjątkowe lakiery z USA - Deborah Lippmann, które niedawno odkryłam i jestem nimi zachwycona.

Jak do tej pory posiadam dwa kolorki tejże firmy.
1)Happy Birthday
2) Today was a fairy tale
Może teraz kilka słów o samych lakierach. Nie są to po prostu zwykłe lakiery, są to gęste jakby żele z brokatem, które można aplikować same lub z innymi lakierami, które posiadamy. Powiem jedno. Są przepiękne. Mam zamiar zakupić jeszcze inne brokatowe z tej serii, gdyż można je stosować na kilka sposobów. Idealne na zabawę sylwestrową czy imprezę. Mienią się przepięknie. Jedynym minusem jaki posiadają jest słaba dostępność w Polsce. Można je zakupić poprzez ich stronę lub Ebay.

http://lippmanncollection.com/2011dl/index_new.php

oto kilka odcieni, które już zamówiłam, ale czekam na przesyłkę, która trwa niestety nawet 2 tygodnie, ale cóż :-) Myślę, że te lakiery będą mi służyć bardzo długo, gdyż  są bardzo dobrej jakości, co niestety przekłada się na cenę. oto kilka innych odcieni, aby nacieszyć oczy ;-) Podkreślam, że na żywo są jeszcze piękniejsze. POLECAM!!!!




Całuski Ewa :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz