czwartek, 29 września 2011

Coco Mademoiselle by Chanel-Tanie rozwiązanie :-)

Witajcie :-)
Dziś mam dla Was odkrycie miesiąca.
Myslę, że po tym wpisie wiele z Was się ucieszy.
Jednym z moich ulubionych zapachów jest perfumka Coco Chanel Mademoiselle.
Niestety, wiele z nas cena przytłacza-mnie także... posiadam jeszcze swoją buteleczkę, ale psikam sie nią tylko na specjalne okazje...gdyż jest dla mnie bardzo cenna ;-)
Kilka dni temu chodząc po Lidlu...tak,tak,po Lidlu :-) z nudów postanowiłam powąchać ich "wspaniałe" perfumy.
I co? Znalazłam identyczny zapach Coco Chanel.
Nazywa się Suddenly Madame Glamour.
Słuchajcie jestem w szoku. Cena - 17,99zł za 50ml. Trzyma się na skórze cały dzień-nie przesadzam-cały!!!
Nic tylko kupować. W domu postanowiłam poszperać trochę w necie i jakież było moje zdziwienie, gdyż sie okazało, że w UK ta pefuma robi furrorę :-) podczas przeprowadzania ankiety na tych dwóch zapachach, większość kobiet wybrała "podróbkę" z Lidla...

http://bonkersaboutperfume.blogspot.com/2011/06/lidl-suddenly-madame-glamour-has-keiras.html

także polecam gorąco wszystkim kochającym tenże zapach :)




 Ewa
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz