wtorek, 8 lipca 2014

Chanel Perfection Lumiere Velvet 2014

Dziś przychodzę do Was z recenzją nowego podkładu Chanel.
Zanim go kupiłam, postanowiłam wypróbować go w drogerii poprzez próbkę.
Do tej pory moim numerem jeden był Aqua Vitalumiere.
Teraz Velvet jest u mnie "the best"- dlaczego?
Perfection Lumiere Velvet Teint Effet Flouter -to lekki podkład beztłuszczowy z filtrem ochronnym SPF15. Posiada właściwości wygładzające, wyrównuje koloryt cery oraz rozjaśnia zaczerwienienia. Dobrze stapia się ze skórą, zapewniając matowe wykończenie makijażu. Formuła Perfection Lumiere Velvet została oparta o technologię Perfect Light Control, dzięki której skóra po nałożeniu podkładu wygląda świeżo, promiennie i naturalnie przez cały dzień. Idealny dla cery normalnej i mieszanej. 

Pierwsze co rzuciło mnie na kolana, to zapach- przepiękny :-)
No i konsystencja- idealna.


Gorąco go Wam polecam! na lato jest niezastąpiony :-)
jedyny minus to cena 189zł.
Ja kupiłam w dużej promocji na allegro z USA. 99zł.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz