czwartek, 15 grudnia 2011

Produkty godne polecenia :-)

Witajcie w tym przedświątecznym czasie :-)
Dzis chciałabym wam przedstawić produkty, które polecam.
Nie owijając w bawełnę zaczynamy :-)

1. Balsam do ust Carmex
Ja posiadam wersję wiśniówkę ;-) balsam jest świetny, kosztuje jedyne 6zł za10g, bardzo wygodny w aplikacji. Rewelacyjnie nawilża nasze usta w zimie, nie klei się, ma wspaniały zapach. Rewelacyjny. Polecam go gorąco.
Balsam zamknięty jest w małej, miękkiej tubce. Dzióbek tubki jest zaokrąglony i ładnie rozprowadza kosmetyk na wargach. Tubeczka jest mała, zgrabna, bez problemu mieści się w kieszeni czy torebce.Nie uczula ani nie podrażnia.

2. Lakiery firmy Essence.
Odkryłam je w sumie niedawno, postanowiłam dać im szansę, choć przyznaję, że nieoczekiwałam cudów. Jakież było moje zaskoczenie. lakiery są tanie- 5zł. Szybko schną, przepiękna gama kolorystyczna, trzymają się 3 dni, wystarczy czasem jedna wartwa,aby uzyskać dany kolor.  oto odcienie jakieposiadam:
72-time for romance

82-Rich&pretty

50-Irreplacable

04-Space queen

07-Blair

03-Magic wand
04-Mystic wish
3. Maska do włosów zniszczonych Gliss Kur.
Maska jest rewelacyjna. Uzywam jej 2-3 razy w tygodniu na wieczór na wilgotne włosy. Producent radzi,aby trzymać ja tylko 1 minutę. Ja pozozstawiam ją na ok.10min, włosy są po niej rewelacyjnie odświeżone, "naprawione", super się układają. Gorąco polecam. Cena to 19zł.
 Mam nadzieję,że znalazłyście coś dla siebie, może pomoże Wam to w przedświątecznych zakupach :-)
Merry Christmas Everyone

Ewa :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz