środa, 3 sierpnia 2011

Jak walczyć z Cellulitem.. grrrrrr...

Witajcie,
dziś ciut inny post, a mianowicie dotyczący czegoś , czego MY kobiety wręcz nie cierpimy i spędza nam to sen z powiek. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba i wyda przydatny :-)
Cellulit.. hmm.jakby go tu zdefiniować... dla mnie to zmora kobiet naszych czasów. Każda z nas go posiada, w róznych miejscach.. nie ważne czy jesteś szczupła czy przy kości - nie znam teraz kobiety, która mogłaby smiało powiedzieć "Nie mam cellulitu"... niestety :-( Pocieszę WAS- Ja też go posiadam... mimo, iz jestem dość szczupłą osobą. To nie ma znaczenia, bo można być przy kości i nie mieć cellulitu- wszystko zależy od naszych genów (na które nie mamy wpływy niestety) oraz od tego jak odkłada nam się tkanka tłuszczowa w naszym organiźmie. U mnie cellulit zaczął pojawiać się jakieś 1,5 roku temu, zwłaszcza na wewnętrznych stronach nóg, więc nie wygląda to apetycznie,zwłaszcza latem. Postanowiłam rozpocząć walkę z tym cholerstwem. I własnie dzis podpowiem Wam jakich metod używam i jakie są efekty.

1) ZDROWE JEDZONKO - przede wszystkim od razu chcę powiedzieć, że sie nie odchudzam (bo nie mam z czego). Po prostu ograniczyłam rzeczy tłuste, słodycze oraz wszelkiego rodzaju fast food'y. Piję bardzo duzo wody mineralnej niegazowanej. Staram się jeść najpóźniej do godz.19. A poza tym jem wszystko :-)

2) SUMPLEMENT DIETY - Zakupiłam tabletki Inneov Cellulit. Sa to tabletki na bazie zioł, które pomagają redukować pomarańczową skórkę. 60tabletek ksoztuje ok.60zł. Stosuje się je dwa razy dziennie po dwie tabletki, czy rano dwie i wieczorem dwie. Jedno opakowanie starczy na niecały miesiąc, więc najlepiej zaopatrzyć się od razu w dwa opakowania.




3) RUCH TO ZDROWIE - Regularnie chodzę na fitness lub zabiegi Vibra. Maszyna Vibra jest to taki przyrząd, na który stajemy a on "wytrzepuje" z nas cały cellulit i nadaje jędrność naszemu ciału. Zabieg trwa 20minut i naprawdę już po paru razach widać różnicę (a przyznam, że w to nie wierzyłam).  Tutaj macie linka, aby zobaczyc sobie co to takiego ta vibra. cena 10 wejsć na przyrząd to 70zł.
 obrazek pobrany ze strony www.avantinails.pl

jeśli chodzi o fitness to preferuje Zumbę - jest to o wiele bardziej przyjemnę niż zwykła siłka. Łączymy taniec z ćwiczeniami, więc naprawdę polecam - cena 5zł za 60min :-)))

4) KOSMETYKI - nie ma cudów drogie Panie, same kremy nam nie pomogą jak niektórzy myślą. Ja jako dodatek stosuję krem Eveline Slim Extreme 3D. Serum jest bardzo dobre, nadaję naszemu ciału jędrność oraz uczucie chłodu, które stymuluje nasze ciało do lepszego wchłaniania kremu. Cena to 11zł za 250ml. Serum stosuję po każdej kąpieli rano i wieczorem.
Tak więc to WSIO :-) jeśli macie jakieś pytania zapraszam do komentowania :-) Życzę Wam sukcesów w walce z Celluliitem i utrata jędrności naszych ciał. Ja swoją bitwę jak na razie wygrywam :-)
Pozdrawiam gorąco Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz