czwartek, 30 czerwca 2011

Tanie nie znaczy złe

Witam was po długiej przerwie :-)
Dziś chciałabym podzielić się swoim nowym odkryciem.
Skończyły mi się ostatnio wszystkie pudry w kompakcie, których używam,
a że nie byłam przy kasie, to wybrałam się do Rossmana i postanowiłam wybrac coś, dopóki nie kupię "swojego" pudru.
Postawiłam na Rimmel Stay Matte i słuchajcie jestem w szoku. Puder kosztuje jedyne 19,90zł a jest rewelacyjny. Doskonale matuje i utrwala makijaż. Ja posiadam kolor 001 Transparent, więc nie daje on żadnego koloru. Jest idealny. Fakt w ciągu dnia muszę zrobic kilka poprawek, ale jak za taką cenę oceniam go na 5+. Na pewno wrócę do niego, bo naprawdę warto, więc dziewczyny gorąco Wam go polecam, zwłaszcza dla tych z cera tłustą lub mieszaną. Gama kolorystyczna posiada (z tego co wiem) 7 odcieni.
Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz