sobota, 14 maja 2011

Chanel Vitalumiere Aqua

Witam,
Dziś przychodzę do Was z nową recenzją podkładu z Chanel.
Powiem krótko to jest moje odkrycie roku!
Podkłady z MAC się przy nim chowają.To jest cudowny podkład.
Ma cudowna konsystencję, przepięknie pachnie, jest niczym krem (tak lekki).
Jego krycie może nie jest bardzo mocne, ale jest to idealny podkład na co dzień.
Ja mam odcień B30 lub B40, w zależności od mojej opalenizny.
Jedynym minusem jest jego cena 180zł (30ml)!!!!! to bardzo drogo jak na podkład.
Opakowanie jest plastikowe, więc nie ma problemu z wydobyciem resztek-co uważam za duży plus.
Ja na początku używałam próbek z perfumerii, aby przekonać się o jego trwałości i dobrać odpowiedni kolor i słuchajcie zakochałam się.
Jest to oczywiste- inaczej nie wydałabym tyle pieniędzy na podkład, gdybym nie była do niego przekonana :-) Jak na razie nie znam lepszego podkładu!
Polecałabym go raczej dla osób o cerze bezproblemowej (gładkiej). Nie czuć go na twarzy, czasem łapię się na tym, że musze popatrzeć w lusterko czy na pewno się pomalowałam :-)
Aby uzyskać lepszy efekt oczywiście nakładam na niego puder w kompakcie, aby zwyczajnie dłużej się trzymał. I uwierzcie mi, trzyma się cały dzień- gdzie fluidy z MAC nie są aż tak trwałe.
Polecam wam recenzję uroczej dziewczyny z YouTube, która również zrecenzowała ten podkład:

http://www.youtube.com/watch?v=f00KdmhjkHE

 Polecam go Wam gorąco, ale najpierw wypróbujcie sobie go w Sephorze lub innej perfumerii, aby nie wydac 180zł w błoto, bo może dla was okazać się niezbyt atrakcyjny :-) Dla mnie jest numerem 1 .

Pozdrawiam was :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz