niedziela, 3 kwietnia 2011

Pielęgniacja ust :-)

Ponieważ za oknem wiosna pełną gębą, należy wszystko co związane z zimą wyrzucić na dno szafy- a kysz, precz :-)
Także nasze ciało wymaga innej pielęgnacji po zimie. Ja na przykład, zawsze po zimie mam problem, aby doprowadzić moje usta do stanu użytkowania :-) po zimie są popękane i brzydkie.
Nie miałam zbytnio pomysłu jak poprawić ich stan, ale natknęłam się na klasyczny produkt, który jest na naszym rynku już długi czas, a mianowicie pomadkę Nivea Classic.
Pomyślałam,że dam jej szansę, choć nie rokowałam jej zbytnio, ale co tam! 7 zł to nie majątek...
i słuchajcie, jakież było moje zaskoczenie..ta pomadka to cud! nawilża usta tak,że ja już w tym samym dniu czułam i widziałam ogromną różnicę. No jest po prostu świetna! i żadne Carmexy czy Mac jej nie dorównują...
Gorąco polecam, bo naprawdę warto!!!!



Cena: 7-9zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz